_betul_ öncelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah 🤲🏻 ben şehir dışından geleceğim hastane konusunda hala karar veremiyorum. Hastanenin hijyeninden , hastane çalışanlarından memnun kaldınız mı acaba? Olumsuz çok yorum okuyunca sizin fikrinizide öğrenmek isterim