sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 kız orda 5.12 yazıyor ama benmi yanlış biliyorım benimki baya baya küçük o zmn
Der_yaa Nurellaaaaaaa1212 boşuna moralini bozuyorsun demin eski Dr görüştüm gayet normal bi hafta ön güne git ben işiniz de kalp atışlarını da görürsün dedi
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 doktor dedi bebek daha tam olmamış gibi bişey dedi sanki 10 gün sonraya randevu verdi belli olur o zmn dedi
Hizliveofkeli Kuzum eve gidince bakayım ama hiç dikkat etmiyorum bunlara. Ufak tefek şeyleri takmak kafana. Her bebeğin gelişimi farklı daha en başından bile. Ciddi sıkıntı olsa söylerler zaten korkma. Bir de her cihaz farklı ölçüyor bence.
Nurellaaaaaaa1212 Hizliveofkeli benim kromozom bozukluğundan kaybım var kuzum en büyük belirtisi gelişim geriliğiyfi ondan korkuyorum
Ssozdmr Hizliveofkeli @Nurellaaaaaaa1212 cihaz çok önemli benim eşim tıbbi cihazcı , marka model bile farkediyoooor kızlar 😬😬
Nurellaaaaaaa1212 sendekimsinnn Rusapolat Ultrason mi 1.1 ne demek? Gebelik kesesi günde ortalama 1.1 mm büyüme gösterir. Genellikle; karından yapılan ultrasonografide erken gebelik kesesi bulgusu vajinal yoldan yapılan ultrasona göre 1 hafta geç görülebilir. Şöyle bi bilgi var
Rusapolat Nurellaaaaaaa1212 kız yok o köşedeki değilmiş. Bu mean sac diam yazıyor ya o kesenin boyutuymuş. Yani 0.93 cm 1 cm ye yaklaşmış galiba. Hiç bişey anlamadım bende ajdhsjdjsjdj internetten baktım öyle yazıyo
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 bwna bugün altyan baktılar canım ona rağmen kese çok küçük gözüktü alakası varmı bilmiyorum
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 benim alttan ultrasonla baktı canım ona rapmrn kalp atışı fln yoktu kesede çok küçük
Nurellaaaaaaa1212 RadyoaktifMom Der_yaa Rusapolat @sendekimsinnn Kızlar olayı çözdüm. Altta yazan gs varya onu cm olarak yazdıkları için kafamızı karıstırıyor. Mesela bende 1.15 cm yazıyor karşılığı 11.5mm imiş. Örneğin sizde 1.78 cm yazıyorsa bu 17.8 mm anlamına geliyormuş. Bu yüzden doktorum 11 mm demiş. Ve araştırmalarıma göre hepimizin keseleri haftalarına göre uygun. Boşuna kafaya takmısım doktorun lafı yüzünden
Nurellaaaaaaa1212 Der_yaa valla bilmiyorum askım daha bebeği görmedik dye herhalde evhamlandırmsk istemedi
Der_yaa Nurellaaaaaaa1212 bende bebişimi görmedim muhtemelen sende benim gibi yumurtlama zamanı hamile kalmışsındır onun için daha minikler
Nurellaaaaaaa1212 Der_yaa evet askım yumurtlama zamanı benimde. Aslında mantıklı sonucta yumurtamaya göre 3 haftalık olmalılar