Nurellaaaaaaa1212 Der_yaa evet askım yumurtlama zamanı benimde. Aslında mantıklı sonucta yumurtamaya göre 3 haftalık olmalılar
Der_yaa Nurellaaaaaaa1212 aynen öyle canm 24 şubat yumurtlama günüm benim yani bi aylık olmasına daha 4 gün var kuzum onun için aklına kötü bir şey getirme bayramdan sonra gıdecem en azından o zaman kesin görürüm
Nurellaaaaaaa1212 RadyoaktifMom Annekuzusu06666 Der_yaa evet kızlar yumurtlama dönemine göre dediği doğru doktorun max 4 hafta ve güzel soru işaretim gitti simdi
Nurellaaaaaaa1212 RadyoaktifMom Der_yaa Rusapolat @sendekimsinnn Kızlar olayı çözdüm. Altta yazan gs varya onu cm olarak yazdıkları için kafamızı karıstırıyor. Mesela bende 1.15 cm yazıyor karşılığı 11.5mm imiş. Örneğin sizde 1.78 cm yazıyorsa bu 17.8 mm anlamına geliyormuş. Bu yüzden doktorum 11 mm demiş. Ve araştırmalarıma göre hepimizin keseleri haftalarına göre uygun. Boşuna kafaya takmısım doktorun lafı yüzünden
RadyoaktifMom Nurellaaaaaaa1212 bizim seninle zaten aynıydı bende kese gördüm bebek falan görmedim hemen hemen de aynı boyutlardayız hespaladığım zaman 🙏🏽🌸
Der_yaa Nurellaaaaaaa1212 Aynen canm son adet tarihine göre olması saçma sonuçta bn adet iken birlikte olmadık ya canm o günden hesaplayan😅😅
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 bwna bugün altyan baktılar canım ona rağmen kese çok küçük gözüktü alakası varmı bilmiyorum
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 benim alttan ultrasonla baktı canım ona rapmrn kalp atışı fln yoktu kesede çok küçük
Nurellaaaaaaa1212 Kalbimde yok kuzum ya doktor doğru söylüyo ben kafamı karıstırdım. Reglye göre tabi ki kücük yumurtlama döneminden bu zamana 4 hafta bile dolmadı doğru
Melisiingezegeni Der_yaa Derya hanım anladığım kadarıyla aynı zamanda gebe kalmışız doktor kesenin küçük olmasına ne dedi bende bugün bu haberi aldım da kese 6 mm bebek 2,5 mm korkuttu beni sizde durum nedir sanki benziyoruz sorun konusunda 😭
Der_yaa Melisiingezegeni Dr bi sorun görmedi 10 gün sonra kalp atışı için gelin dendi başka Dr sordum keseyi dedi çok normal sonuçta daha çok küçük dedi bnm kese 6,4 mm
kbraiskliii Nurellaaaaaaa1212 Kuzum benim en tepede yazan şey gebelik kesesi değil,sağ altta yazan GS gebelik kesesi boyutu,hiç karşılaştırma yapıp moralini bozma inşallahh sağlıkla gelişecektir🙏🏻🤍
Nurellaaaaaaa1212 kbraiskliii doktor orayı gösterdi askım yoksa hiç bilmem yani keseyi gördüm der geçerdim aslında
Ervaa2534 Nurellaaaaaaa1212 Bende bugün gittim canım 5+6 ultrasona göre berde yazıyor doktor henüz bişey yok bebek varmı yokmu bilemem dedi kan sulandırıcı iğne ve ilaça başladım inşallah sağlıkla gelirler bebişler