Hs20 sende sağlıcakla kavuş bebeğine inşallah , benim 2. Bebeğim olucaktı 14 aylık bir oğlum var kimsenin kucağı boş kalmasın inşallah bizim tek avuntumuz en azından bir bebeğim var ☺️ Hakkımızda hayırlısı olsun biraz önce kan verdim tekrar beta ve progesteron değerime bakılcak inşallah güzel sonuclar alırız