Dilaraalkir dış gebelik genelde tüplerde oluştuğu için kürtaj yapmıyorlar iğneyle düşmezse ya da tüp patladıysa laparoskopik ameliyatla tüpü alıyorlar ya da içini temizleyip tekrar kapatıyorlar beni 3 gün boyunca ameliyata alıcaz seni hazır bekle dişe bekletmişlerdi çünkü değerlerim garip bir şekilde yükselip birden düşmüştü. Ama düşmeye devam ettiği için ameliyat olmadım. Bu arada kesinlikle üniversite hastanesine gitmenizi tavsiye ederim öyle bir durumda. Ben memnun kaldım yaptıkları tedaviden. Sonrasında da 3 ay sonra rahim filmi çekilceksin diyorlar tüpün durumunu bilmek için ben korkudan 6 ay sonra çekildim filmi tüplerim açık çıktı. Zaten filmden 3 ay sonra da normal gebelik oldu.