Duyguxx benim henüz kesin tanı koymadı Çarşamba günü betam 1172 idi cuma 1680 idi bugün yaptırdım 4869 çıktı. Cuma günü değerin aynı sekilde yavas ilerlerse dış gebelikten şüphelenicem dedi ama bugün değerim iyi gibi gözüküyor. Yarın keseyi görürsek benim dış gebelik olabilme ihtimali ortadan kalkıyor allah izin verirse