Duyguveminigi Smiley87 bizde 14 uz netten baktm en erken 13 te hsseden olablioms evt cnm bn ole kabl ediiim bebegmdi o 😂🐣
Krispiim16 Duyguveminigi canım böyle boşluğa vuruyormuş gibi plastik şişeye bastırıp çekmiş gibi tarifi zor 😂 öyle mi hissettin
Duyguveminigi Krispiim16 iyi yaaa cokda fark ykmus ozaman ins saglamca bi kac haftaaya hsetsem cok guzel olur 😍
Kahramanlar BurcuuA bende senin haftandayım karnımı kaldırıyor birazcık dr zayıf olanlar daha net görür dedi 14 haftada ben hissettim tekmelerini eşime gece uyurken arkadan sarılınca sırtına vurduğunu da eşim bile hissediyor maşalllah kuzuma
Duyguveminigi Kahramanlar yaaaa cok guzeeeel saglkla gelsin butun bebeisler ins🙏🏻 Bnde cok isterm esim sarilsinda o da hsetsinnnn ayyy kismetse n gzel gnler grucez 😍
BurcuuA Kahramanlar bende zayıfım ki 52 kiloyum 😁 hissediyorum bende ama ne bilim işte ama eşim henüz hissedemedi o dokununca kıpırdamıyo yaramaz minik kızımız 👼
Duyguveminigi Krispiim16 ahahahah betimlemen super ama yok deil hani gobegimin icnden resmen bana meraba diyen biri var gbiydi yaaa 😂😂😂 sadece tık tık gbi atti ole anlatablirim baska tarfi yk 😂
Duyguveminigi Krispiim16 bak arkadas yoruma tamda tariflik cumleyi yazmis misir patlamasi gbi oldu evet evet tam da oyle 😂
Kahramanlar Krispiim16 tarif edemiyorum ama elimi ayağımı hissediyorum şşddetine göre birde bazen takla atıyor onu çığlık atarak hissediyorum dr ultrason ile bakarken çığlık attım dr takla attı zıpır dedi canlı gördüm
Gamzelibebek Duyguveminigi bazı kişilerde ve çoğunlukla zayıf annelerde nadir de olsa erken haftalarda hissetme olabiliyormuş imkansız diyenlere aldırış etmeyin rabbim isterse her şey mümkün 🥰 darısı bana
Zoztrk Bsrksc bana da oluyor özellikle geceleri yatmadan önce üst üste sağ kasığimda kalp atışı gibi 4 defa üst üste oluyor ya acaba olur mu ki 😄😄
Deniz0103 Bende ilk defa dün akşam hissettim.. 17 haftalığım. Bir arkadaş yazmış burda mısır patlaması gibi bir his diye tam öyle oldu benimde bir anda elim karnımdaydı ayy diye bağırdım, eşim korkmuş yanıma geldi, dedim galiba bizim tavşan kıpırdadı 🤓 çok güzel bir his...
Zoztrk Duyguveminigi güzel ne demek öyle anlatılmaz bir his ki ilk gebelik ya bir de sabırsızlanıyorum onu kollarıma almak için sizin cinsiyet belli mi bu arada 🤔
Duyguveminigi Zoztrk kiza benZetti ikili taramada ama daha erken dedi 2 hafta sonra kontrolum var insaAllah bu sefer net ogrenicez 😍sizinki kizmi erkekmi
Gul33 15.haftadan beri hissediyorum. İlk gebeliğim. Doktorum da hissedersin dedi. Aksini söyleyenlere kulak asmayın.