OgretmenEva Duyguveminigi evet bebeğinizin hareketi 😍 ilk gebeliklerde 20 den önce hissedilmez diyorlar ama bünyeye göre farklılık gösteriyor benim de ilk Gebeliğim prensesimi 15. Haftada çok net hissetmiştim şimdi 33 ü bitirmek üzereyiz 💕 tarifi imkansız duygular rabbim hepimize sağlıkla kucaklamayı nasip etsin 🙏🏻
Duyguveminigi OgretmenEva saglikla kucaginiza alirsiniz İnsaAllah cok guzel ve dogumdan sonra eminimki ozlenilicek hisler bnlar 😍
Aslhan Duyguveminigi bende ilk 14.ncu haftada bir iki pit hissettim ama 16. Haftada daha rahat hissetim her hafta daha güçlendi tekmeleri sizinki de tekmedir yavastan hissetmeye başlarsınız sonra güçlenir inşallah 😇
Duyguveminigi Aslhan insaAllah 🙏🏻 Ama sonra da ay bebek nie az harkt edio ay bseymi oldu sorunlari korkulri baslio 😂
Duyguveminigi Zoztrk kiza benZetti ikili taramada ama daha erken dedi 2 hafta sonra kontrolum var insaAllah bu sefer net ogrenicez 😍sizinki kizmi erkekmi
Snmrzgr0 Bsrksc Duyguveminigi ilk gebeliğim 20. Haftamda hissettim ama zayıfsan daha erkende hissedenler var
2prenses_masal-oyku Bsrksc canım doktorlar kesin net hareketleri baz alıyorlar yani 20 haftada netleşir ama öncesindede hissedersin hafif hafif onlar biraz tıpben konuşuyolar kesin hareketlerden bahsediyorlar ben inanmıyorum doktorlara çünkü bende erken hissetmiştim
Bsrksc 2prenses_masal-oyku bende hissettim ama imkansız deyince kendi kendime kuruntu yapıyorum sanırım deyip 20. Haftamı bekliyorum
2prenses_masal-oyku Bsrksc yok kuzum ya banada öyle dediler yok kilolusun hissetmezsin yok şöyle yok böyle falan ama çok şükür 15&17 haftalıkken hissettim kızımı pek bi hareketli maşşallah hiç durmuyo şimdilerde 22 haftamız bitiyo 2 gün sonra 🤭❤️
Bsrksc 2prenses_masal-oyku maşallah kuzu kocaman olmuş Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
meryemm_demir Duyguveminigi Tam anlamıyla 20 den sonra hissediliyor ben ilk gebeliğimde 17. Haftada hissetmiştim gayet belliydi hergünde hissediyordum şuandada 17 ama hala birşey yok bakalım bide gaz tıklamasından çok farklı göbeğin açık uzan titriyorsa hayırlı olsun canııımm 🌸☺️
Yorgungebe Duyguveminigi zayıf anneler erken hissedebilir diye biliyorum ve bebek hareketleride aynen öyle hissediliyor😂😂
Dileksah Duyguveminigi canım o dönemlerde vücut genişlemeye başladıgı için atar damarlar daha çok hissediliyor yani göz segirmesi gibi damarlar segiriyo genelde herkeste oluyo azcık sabır az kalmış tekmeyi gösterir sana pıtırcık yerinden zıplatır 😂😂 Allah sağlık sıhhat versin
Esramin26 canım malesef gaz onlar doktorum söyledi o haftada Bebek o kdr küçük Ki imkansız yani hissetmen gaz içinde patladığı için pat pat tekme gibi geliyormuş