Duyguveminigi Arkdaslar bi bck saat once flan bseler yedim simdide oyle bi uzanim diye sirt ustu yattim 14 haftaligiz kasiklarimin tam ortasndan iki kere ust uste pit pit veya tık tık gibi icerden bi vurma hissettim bu bebek hareketi olabilrmi 😍 ilk gebelik olunca anlamakta zorlaniyorum 🙄
MerveNural Duyguveminigi pit pit damar gibi atti desen belki ama diğeri 22 de bile zor hissediliyorken su an hic sanmiyorum
Bskrt Duyguveminigi damar atıyor bebek içerde hareketli ama senin hissedeceğin şekilde değil, zaten daha kemikleri bile sert değil rahim, yağ tabakası vs aşıpta görünemez hareketi
Smiley87 Duyguveminigi olabilir canım ben 2 hamileliğimde de 14 de hissetmeye başladım , 16 dam itibaren de çok net hissettim 🤗 ayrıca bebek değilse de sen öyle kabul et mutlu ol 😬👶🏻
Bsrksc Canım bende 17 haftalığım doktora sordum ama ilk gebeliklerde 20 haftalıkken hissedilmeye başlar dedi. Bende bir iki kere kalp atışı gibi karnımda kıpırdanmalar hissettim ama bilmiyorum olmaz diyolar. Belki de biz hissetmek istediğimizden öyle sanıyoruz 😂🤗
Duyguveminigi Bsrksc inan uzanirken hamile oldgumu untmus gbiydim okdar aklimda yoktu yani ama nbilim ilkkez oldu bi degisik cozemedim 😁 hayir anltablck cmlede bulamiyorum 🙂
Snmrzgr0 Bsrksc Duyguveminigi ilk gebeliğim 20. Haftamda hissettim ama zayıfsan daha erkende hissedenler var
2prenses_masal-oyku Bsrksc canım doktorlar kesin net hareketleri baz alıyorlar yani 20 haftada netleşir ama öncesindede hissedersin hafif hafif onlar biraz tıpben konuşuyolar kesin hareketlerden bahsediyorlar ben inanmıyorum doktorlara çünkü bende erken hissetmiştim
BurcuuA Duyguveminigi 23+4 olduk henüz yeni yeni tam anlamıyla bile değil belki hafiften tekmeler hissediyorum benimde ilk gebeliğim 👼
Bsrksc Duyguveminigi biliyorum böyle kalp atıyo gibi karnında tık tık diye. Benim üst üste 3 kere atmıştı uykuya dalacakken hissetmiştim ama doktor çok zor dedi bilmiyorum 🤷♀️
Duyguveminigi BurcuuA iste insanin hem vcdu hem bunyesi flan farkli demekki cnku 24. Hafta baya hisseildmesi gereken zamanlar diye biliyorum 🙂
Kahramanlar BurcuuA bende senin haftandayım karnımı kaldırıyor birazcık dr zayıf olanlar daha net görür dedi 14 haftada ben hissettim tekmelerini eşime gece uyurken arkadan sarılınca sırtına vurduğunu da eşim bile hissediyor maşalllah kuzuma
Duyguveminigi Bsrksc o sey diye duydum bebege giden damar mi neymis onu hssediyormusuz ama ben demin resmen icerden biri vurur gbi hsettim thafti 🤔🙂
Zoztrk Bsrksc bana da oluyor özellikle geceleri yatmadan önce üst üste sağ kasığimda kalp atışı gibi 4 defa üst üste oluyor ya acaba olur mu ki 😄😄
Adencanan Duyguveminigi evet canım benim de o haftalarda dediğin gibi tam göbek deliğimin altında pıt pıt yapıyordu 20 den sonra balık sanki kuyruk çırpıyor gibi oluyor 😊 şimdi 27 haftalığız saatte bir uyanıyor tekmeleri saydırıyor her yerden yanlardan bile 😊
Duyguveminigi Smiley87 bizde 14 uz netten baktm en erken 13 te hsseden olablioms evt cnm bn ole kabl ediiim bebegmdi o 😂🐣
Usakli64 Duyguveminigi olabilir ben de 15 te hissettim ama 17 ye kadar tam agilayamamistim sertlesince emin olmustum. Bazilarinin daha gec hissediliyormus ama
Duyguveminigi Krispiim16 iyi yaaa cokda fark ykmus ozaman ins saglamca bi kac haftaaya hsetsem cok guzel olur 😍