halitefe sendekimsinnn üzüldüm bu duruma o zaman en iyisi ayağınızın altında yastıkla bol bol uzanmak
asemvekardesi sendekimsinnn ilk gittiğim Dr progestan verdi fitil olarak aldım sabah ve akşam ama sonra Dr değiştirdim şimdiki Dr um gerek yok kanama alanı kaynaklı değil yerleşme kanaması da olabilir hormonal de olabilir dedi progestan i bıraktirdi 2 hafta sonra kendiliğinden geçti
2662926 @“emine_22”#p36166667hemen doktora gitmelisin bana doktor az silik bi kanama gibi olsa dahi hemen geleceksin dedi o yüzden gitmediysen şurana kadar hemen git
Edanursoylu sendekimsinnn Umarim yanlış görmüşsünüzdür. Dogruysada sağlıkla bu süreci atlatirsiniz insallah 🌸 Doktora gidememk çok kötü kendini yiyor insan. Ama siz Çok düşünmeyin kafanızı başka şeylerle meşgul etmeye calisin🌸
Nisannurr En azından doktora kontrolede mi gidemiyorsunuz ? Bebeğe keseye falan bakarlar belki ? Asla kendini yorma uzan dinlen eşin yardımcı olsun
sendekimsinnn Nisannurr yarın gidicem randevu aldım ama burdakiler hemen alttan bakıyokar bende ondan korkuyorum diğer düşüğümde alttan baktıktan sobra sanki kanamam daha da arttı
Nisannurr sendekimsinnn yurt dışı olduğu için bir bilgim yok maalesef 🙄 özel doktora gitsen karından bakmazlar mı acaba
sendekimsinnn Nisannurr burda maalesef özel fln yok hepsi aynı yarın gidicem bi bakalım ne olucak inşallah kanamam bidaha olmaz
Meral_63 sendekimsinnn betam yüksek olsa ne olur 3 hafta önce kürtaj oldum kalbi durmuştu dünyam başıma yıkıldı yerle bir oldum
minismom sendekimsinnn hala devam ediyomu ? Yani yerlesmede olabilir eczanelerde falan progestan fitil yokmudur burda recetesizde alınabiliyo bi sansını dene istersen isleyis nasıl bilmiyorum ama
sendekimsinnn minismom eğer eczanelerde fln olsaydı doktor verebilecegımız hiçbişey yok düşedebilir kaladabilir dermiydi ki
Meral_63 sendekimsinnn kalbi durmuş dedi ilk gebeliklerrde normal dedi hâkimizda hayırlısı olsun inşallah