Elis27 3 ay önce düşük yaptıgımdada önce kahverengi leke geldi akşam sabah acike gittim alttan baktılar ondanmı bilmiyorum git gide kanamam arttı düştü bebek yurtdışında yaşıyorum diğer düşüğümde o kadar kanamaya rağmen doktor bi sıkıntı yok verebilecegımız bi ilaçta yok ama düşmeyecegının garantisinide veremem bilenem demişti diğer günü düşük olmuştu