buseay26 Kartanesi-24 bugün 15+1, 10 Eylül du en son doğum öyle gözüküyordu ama ilk hamileligim görücez 😁 cinsiyet maalesef daha belli değil pazartesi randevum var büyük ihtimalle bir şey söyler diyorum. En son gittiğim doktor büyük ihtimalle kız demişti ama 💃💃
Kartanesi-24 buseay26 büyük ihtimalle kız dediyse kız olabilir o zaman kızda pek yanılmıyorlar ama tabi yinede belli olmaz hayırlısı olsun inşallah sağlıkla gelsinler 🌸🤲🏻
Kartanesi-24 Zehra6818 hayırlısı inşallah benimde aynı şekilde Mayıs’a detaylı için gün verdiler bakalım bende haftaya cinsiyeti için gitmek istiyorum fark etmez tabi kız erkek sağlıklı olsun yeter bizim için ama insan merak ediyor 😊
Parinas ozwoman bunu bende bilmiyorum. Başka doktora randevu aldım sonra risk olmasın diye aynı doktorla değiştirdim belki sistemden göremez falan diye. İmkanınız varsa aynı doktora alın bence
Kartanesi-24 Annekuzusu06666 evet benimde bu ara sıklaştı bazen sağıma bazen solun ağrılar giriyor uzun süreli olup leke olmadığı sürece sorun olmuyormuş
Kartanesi-24 Senayunal öyle ya tabiki bizde kız erkek hiç fark etmez sağlıkla gelsin de inşallah ben sadece merak ediyorum hangisi olursa olsun mutlu olurum ama 😊🤲🏻
Parinas Senayunal harfleri öğretmekten çok bileğini güçlendirirseniz size çok faydası olur. İlk zamanlar çok ağlıyorlar yoruldum yapamıyorum falan diye. Ödev de çok oluyor. Bol bol kalem tutturup egzersiz yaptırırsanız faydası olur mutlaka
Kartanesi-24 Nazclk_33 anladım canım bizimde aynı şekilde eşimle ikimiz aynı gen hastalığı taşıyıcısı çıktık o yüzden genetik tüp bebek tedavisi uygulandı inşallah sağlıkla alırız kucağımıza bebeklerimizi 🤲🏻🌸
Kartanesi-24 Smhlms yok olmadı en son 11 haftada gitmiştim kontrole doktor herhangi birşey demedi ama merakımdan dolayı haftaya kontrole gitmek istiyorum sağlıklısı hayırlısı neyse o olsun inşallah kız erkek hiç fark etmez 🌸😊
Kartanesi-24 Ciceklerrrr bende de aynı şekilde bu hafta kramplar bel ağrıları arttı karnımda da ara ara sancı olup geçiyor ama normalmiş sanırım bebek büyüdüğü için oluyor diyorlar uzun süreli ve lekelenme olmuyorsa sorun yoktur inşallah 🤲🏻
Kartanesi-24 Eliffbaby bende de durum uyku için aynı sürekli uyumak istiyorum bide gece değil gündüz uyumak istiyorum nedense , eşime sahur hazırladığım için sahura kadar uyumak istemiyorum sonra gunduz akşama kadar yatmak istiyorum 😁
1tosbikannesi Kartanesi-24 bebişim gününü tamamlarsa doğumum 29 eylülü gösteriyor şuan 12+3 deyiz, cinsiyetimiz henüz belli değil. İkinci gebeliğim, ilkini kaybettim o yüzden tecrübesiz bir annişim. Hepimiz yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌸
glcnnnn 13+1 kızımız oluyor nasipse 💖 25 Eylül tahmini doğum, ilk gebeliğim. Bel ağrısı halsizlik ve koku hassasiyeti devam 🥲 Hepimiz sağlıcakla kolaylıkla kucağımıza alırız inşallah 🌸
momkrm19 Kartanesi-24 merhaba 11+3 🫠 Ekim ilk hafta görünüyor ama 2.çocuk sezeryan olacağım için Eylül 20 lerde kavuşuruz inşallah 🫶🏻 cinsiyet tabi yok , cumartesi ikili taramam var, şimdilik iyiyim bulantılar bu hafta tamamen bitti gibi 👌🏻
momkrm19 Senayunal benim de oğlum okula başlıyor ve bana tam tersi tanıdıklar 1.sınıfta bebek yenidoğan olursa çok kolay olur , ayaklanırsa çok zorlanırsın dediler ve ben 1 sene bunun için ertelemiştim biliyor musun 🫢 özellikle ablamın öyle olmuştu hiç tavsiye etmedi bekletti beni 😁
Senayunal momkrm19 yaaa umarım bizimde öyle olur tasa içindeyim yetemeyeceğim diye bi nebze beni rahatlattınız teşekkür ederim 💐