14+2 den selam.benim kasıkta ağrı ve kramplar aşırı fazla ikinci hamileliğim onda hiç böyle şeyler olmadı bu neymiş diyorum 🥲 doktorlar çok şükür problem görmüyorlar varsın çekerim napayım yürürken bile ağrı giriyo kasiklarima. Cinsiyeti arada biseyler var ama bu Kordon’da olabilir dedi 😂 ilk çocuğum da erkek