15+1 cinsiyetimiz kız 💘kesin olarak 13+1 de öğrenmiştik. Doğum 10 Eylül gözüküyor inşallah heyecanlıyım günleri iple çekiyorum vallahi bulantım ilaçla durduruyorum ama sanki eskiye nazaran azaldı ya da ben alıştım artık uyumaktan kemiklerim ağrıyor bir de uykuyu sevmezdim:)