123gyb
Anladım canım senin normal doğum durumun varmış belki o yüzdendir. Ben kendimi riske almadigim için sezeryan düşünüyoruz kalça çıkığı ameliyatı. Var ve dogum esnasında tetikler die yani normal doğum olmasını istemiyorum anlatabildim mi bilmiyorum da 😊 benim ilk gebelik bide anı doğum olmamış için erken nst yapar mı acaba die sorum bu yönde yani