Sngl_1214 Selam kızlar doğumum özelde olucak ve sezeryan olucam nst ne zaman başlar hangi haftada bilgisi olan var mı?
mrp2023 Sngl_1214 sanırım ters giden bişey olmazsa 32.haftada başlıyormuş ama bazısı 30.haftadada giriyor ağrı durumuna göre değişiyor bence bu durum herkeste farklı
iskhilal Sngl_1214 32. Haftada başladık şuan 37 olduk her hafta gidiyoruz gittiğimde nstye bağlanıyorum
Sngl_1214 Mrvsmt2502 2cocuk2kopek En son 30. Haftada gitmiştim 33. Haftada bakar mı acaba die merak ettim çünkü gittiğim yer hastane değil klinik ya🥰
Sngl_1214 mrp2023 Benim hamileliğim de çok şükür çok büyük sorunların olmadı 30. Hafatada nst yapmadi 33 hafatada yapar belki
Sngl_1214 2cocuk2kopek evet canım hatta 33 hafta bitmiş oluyor 34 e girmiş oluyorum o zaman kesin bakar heyecanlandım şuan🤭🤭🤭
iskhilal Sngl_1214 32. Haftada başladık şuan 37 olduk her hafta gidiyoruz gittiğimde nstye bağlanıyorum
Sngl_1214 Mrvsmt2502 Evet ya malesef öle sancı çıkar mı doğum ne zaman olucak felan derken insan merak ediyor sezeryanda sancıya göre mi gün veriliyor onu da bilmiyorum gerçi 😂
Mrvsmt2502 Sngl_1214 erkenden sancın başlarsa biraz daha erken veriyo ama sancın yoksa 38 in içinde alıyorlar genelde 🤗 özel değilse neden sezaryen
Mrvsmt2502 2cocuk2kopek 20 dk boşagidiypr gibi zaten sancım var ama ufak ufak biliyorum artık 😂 bide o sancı çıkınca git biraz yürü gel tekrar diyorlar 🥲
busra05_ 30+4üm 30 hafta olduğumda doktoruma kontrole gıttıgımde nstyı sordum erken daha henüz genelde 35 sonrası baslıyoruz demıstı
Sngl_1214 busra05_ Devlet hastanesi 34 den sonrası yapıyor onu biliyorum duydum ama özelde nasıl bilmiyorum o yüzden sordum bende