irmak12345 Sngl_1214 doktorum normalde 36 itibariyle başlatıyorum demişti ama benim farklı durumlarım da var ben 34 hafta itibariyle başlıycam nstye girmeye
rabiali54 Biz 35 haftaya girdik ama halen nstye almadılar beni hiç. Çam sakurada dediler 36 dan sonra bakıyoruz nstyle ama Sakaryada çevremi hep 32de almışlar Nstye heralde burda yoğunluktan ötürü ileri tarihte alıyorlar anlamadım yani
Sngl_1214 ecemeric95 Bende özel kliniğe gidiyorum haftaya kontrolüm var o yüzden soruyorum doğrusu 33 haftalık olucaz bian da nst ye bağlarım felan die
Sngl_1214 Adelimm Anlaşılan aksi bir durum olmadığı sürece nst ye de geç bagliyolar ama devlet hastanesi Niğde’de 34 de başlıyoruz demişti sordugumda