Seymaaa05 34. Haftadayız çok şükür ama bu zamana kadar yaklaşık 3 kere enfeksiyon tanısı koyuldu. Doktorum her seferinde su iç dedi ve artık gerçekten su içemediğim için vicdan yapıyordum. Son enfeksiyonumda inatla su içtim kendimi zorladım çok şükür bu sefer atlattım. Velhasıl su gerçekten hayatmış. Kaşıntım, o garip koku vs hepsi geçti çok şükür