Edafmo Turuncubebik genelde beğenildi yaman ismi ki bence sallamasyon değil anlamı da güzel ve eski bi isim aslında.. benim de kulağıma hoş geliyor ama pek içime sinmese de eşim çok istedi o yüzden koyacağız 🤗
hande0104 HalimeK_ İki isimde çok güzelmiş , benim de oğlum olacak Göktuğ koymaya karar verdik bizde☺️