Edafmo bende en çok yaman düşünüyorum ama bi yandan da içime sinmiyor birqz kulağa sallamasyon geliyor diyenler oldu etkilendim biraz siz nasıl tepkiler aldınız? Başka da hiçbi isim bulamıyorum hep aynı isimler ortada ya erkek ismi vok zor kızımın adıda mercan