Greenmomy HalimeK_ yağız sanki daha hoşuma gitti. Benim oğlumun adı da eymen 🥲 çok farklı isimler düşündük en sonunda buna karar verdik :)
Yasek HalimeK_ sizin iyiymiş bizim Yıldırım Beyazıt olacak , eşimin çocukluğundan beri hayaliymiş bende kırmadım onu , bunzaman göre biraz ağır gibi ama olsun :)
igvescarim Cengiz_97 renas yol arkadaşı yolbilen demek çok güzel sizinde hep yol arkadaşınız olacak zaten 🩵
Yasanur Belligiorno ya bende rüyamda gördüm oğlum olmuş isminide Arel koymuşum Arel gel buraya oğlum diyorum ama acaba ismi beğendiğim için mi gördüm yoksa hani bu rüyalarda görülen isimler konulmalı deniliyor ya çok kafam karıştı bu arada daha cinsiyetimiz de belli değil gerçi 🤭