Asfur kendim biraz tez canlıyım 39+3 e gelmiş olup bebeği hala içimde tutabildiğime bile inanamıyorum 😂 40 dolduktan sonra bebeğin plesentası yaşlanıyor zaten süresi dolduğu için içerde gelişemiyor . Bayram gelmeden de doğurmak istıyorum .kocam da babalık iznimi bayrama yedirmek istemiyorum diyor haklı 😂 böyle olursa bizim için daha iyi olur artık sabah kalkınca yanımda bebek var sanıyorum hayallerle kalkar oldum😂