Asfur Kahvesever12 galiba çok inatçılarmış birde dik kafalılarmış benim de çevremde bildiğim koç yok nasıl olduklarını bilmiyorum
Asfur oykumens randevu dönüşü haber ver Allah aşkına bizim de başımıza aynı şeyler gelecek muhtemelen
oykumens Asfur bebeğin kalp atışlarını iyi görmedi doktor yatış verildi.. gün boyu nst takibi yapıldi. Burdan daha artık dogurmadan dönmek istemiyorum bu kadar tantana oldu evde okula giden de bir çocuk var. Dua edin sağ salim kavusayim 🥹
Asfur Tokgozbaby gece bir ümitlendim sanki geliyor gibiydi sonra uyuya kalmışım bfkfnkfgkgn çaresiz bekliyoruz napalım
Beybyi Asfur yok kız birlikte hamile kaldiklarimiz çoğu doğurdu bana da zor gelir 39 a kadar doğar inşallah
Asfur Beybyi bi biz kaldık gerçekten. 41 de 42 de doğanlara aşırı şaşırıyorum. Birde gebelik haftasını nasıl takip etmemiz lazım ultrasonala sat uymuyor birbirlerine. Acaba diyorum ultrasona göre gitmek daha mı mantıklı
Beybyi Asfur benim karnım sertleşiyor arada ve bazen yürümekte güçlük çekiyorum ama ne nişan ne su ne sancı bı şey yok
kifayat keyfimin-kahyasi-misin ben de 38+3 kolaylıkla gelsin inşaallah bebişler benimkinin de gelesi yok
T-B-H keyfimin-kahyasi-misin 😂destek alabileceğin birşeyin yanında yapabilirsin koltuk masa yada kapı kolundan tutun 😂😂