Asfur keyfimin-kahyasi-misin ismini bilmiyorum biri doğum yapmış ya sabah uyandığım gibi doğuma gittim bir saat sonra kucağımdaydı diye. Allahım böyle bir şey istiyorum lütfen
keyfimin-kahyasi-misin Asfur ah ah keşke ama kaç gündür çekiyorum yok s aralar gelmese daha iyi oğlum bı yattı kalkti hasta burnu akiyo nasıl olduysa 🫠
Mercan0652 keyfimin-kahyasi-misin nasıl yani ilerleyen zamanlarda mı 😅 yakmamasi için sezaryan olmayı düşünüyorum bende zaten😆
Asfur keyfimin-kahyasi-misin Allah Allah birden bire mi oldu ya? Gerçi hava birden buz gibi oldu ne güzel gidiyordu şimdi kar yağıyor 🤷🏻♀️ bol c vitamini al baya işe yarıyor
keyfimin-kahyasi-misin Asfur haha ilki gibi djdj ilki kanalda durdu durdu üç aycik tam çıkacağı suyu geldi falan geri kaçtı dkdn
keyfimin-kahyasi-misin babyUras_ haha Haid insallah ama kötü bişi oldu ilk bebem bı yattı yarım sata sonra hasta kalktı 🫠🥹
babyUras_ keyfimin-kahyasi-misin aa geçmiş olsun ya kendine dikkat et özellikle bu sıralar sanada bulaşmasın . Kaç yaşında nane limon ıhlamur falan içir .
keyfimin-kahyasi-misin babyUras_ 21 aylık bebek daha djdjd Banada bulaşır kesin o Allah’ın emri artık yandım 🙂↔️🙂↔️
keyfimin-kahyasi-misin Mercan0652 yok yok doğum zaten ayrı bişey ama Az daha yeri daraldığı için kasilinca Daha çok Aciticak
keyfimin-kahyasi-misin Asfur Eşim rahatsizdi snaieim ondan geçti ama Hicbiseyi yoktu yattı bı kalktı Hasta 🫠🥹
Kahvesever12 Asfur 39+3 ne sancı, ne nişan, ne açılma. Cuma günü kontrolüm var hiç bi gelişme yoksa pazartesi suni sancıyla başlatmasını istiyicem hafta sonu bayram çünkü eşimin babalık izniyle birleşmiş olur hem. Morelim bozuluyor artık gelmedikçe 🥹
Asfur Kahvesever12 bayram da geldi çattı he. Ay doğru söylüyorsun babalık izni ile birleştirilir mantıklı. Birde suni sancıdan korkmuyor musun ya ben birazcık tırsıyorum fbjfbfnf
Gulperi8 Asfur 39+3 bende aynen öyle mide yanmalarım daha da şiddetli sanki sağlıklı sıhhatli gelsinler artık
Asfur Gulperi8 dümdüz uzanınca artıyor genelde kafanı biraz yukarda tut öyle uyu. Birde ben soğuk süt içiyorum Allah var çok işe yarıyor
Asfur Mavipatik böyle birdenbire doğumu başlayıp yarım saat 1 saat içinde doğumu olan insanlara aşırı özeniyorum. Allahım bize de en kolayından doğum nasip etsin
Kahvesever12 Asfur kendim biraz tez canlıyım 39+3 e gelmiş olup bebeği hala içimde tutabildiğime bile inanamıyorum 😂 40 dolduktan sonra bebeğin plesentası yaşlanıyor zaten süresi dolduğu için içerde gelişemiyor . Bayram gelmeden de doğurmak istıyorum .kocam da babalık iznimi bayrama yedirmek istemiyorum diyor haklı 😂 böyle olursa bizim için daha iyi olur artık sabah kalkınca yanımda bebek var sanıyorum hayallerle kalkar oldum😂
melisa_ivanova Eliffyamann ya kasılma nasıl bir şey anlamıyorum ki, nts de sancı çıktı ama ben hiç bir şey hissetmiyorum çok yemek yediğinizde karnınız patlayacakmış gibi bir his var sadece oda çok yemek yediğimdendir herhalde 38+1 sadece baskı hissediyorum
Eliffyamann melisa_ivanova galiba herkeste değişiyor canim, benim baya canımı acıtır tarzda oluyor, genel olarak bir yerde toplanıp karnı dışarıya ittirdigi zaman kasilma oluyor