Asfur benim öğrencilere cok kullandıgım bi lafım onu kendi hayatımada geçirmeye calısıyorum
“Bugün yapmadığım hiçbir şeyi o gğn geldiğinde yapmazsın”
Mesela öğrenciler hep sınav anında turlama tekniği kullanabileceklerini sanıyorlar ama öncesinde denemeye korktukları için sınav anında asla yapamıyorlar. Aynı sey benim içinde gecerli. Sık sık nefese odaklanmazsam alıstırmaları bugun yapmazsam dogum anında kitlenirim. O yüzden ne kadar cok yaparsak o kadar aklımıza gelecek içimizden gelecek insallahh