Pinfur10 Asfur Bi tane kedi vardıya olduğu yerde dönüp doğuruyordu hiç beklemediği anda bence sende öyle olucan 😂
Edanehir 39+6 bugün kontrolüm vardı doktor 40+6 ya kadar gelmezse valizini topla gel yatış dedi galiba suni sancı verecekler 😁
keyfimin-kahyasi-misin Asfur ay doguramadim gelmiyo sancı kasılma çekiyorum hata bugün üçer beşer görüyordum ama hala yok 😭belim kopacak sanki
Mercan0652 keyfimin-kahyasi-misin şey gibi mi bu sancı regl olacakmışsin da bi türlü gelmiyomus sökülemiyomuş gibi mi acaba?😁
babyUras_ keyfimin-kahyasi-misin ilk oğlumda 42de geldi buda öyle gelecek galiba 😅 Ama sen yarin birgün doğurcan gibi hissettim 😅
keyfimin-kahyasi-misin Asfur daha fena oluyolar 43 dogurudm ilkini uçakla yarışa girer kazanır cinsten djdj
keyfimin-kahyasi-misin babyUras_ ay hadi İnşallah 🤣😁Doguryaim ilki kadar dayanamam bu kasılmaya Catlicam yoksa 🫠🥹
crazyymom Asfur sanci başlayınca otu geniş bir kapta suya koyun mümkünse zemzem suyu varsa ona yoksa normal suya Meryem suresi yasin ve insikak surelerini okuyun o sudanda ekleyin içine bi iki yudum alın doğu bitince sudan çıkarın
keyfimin-kahyasi-misin Asfur dogyrmadimmmm duruyo daha bende öyle umuyodum doktorlar bile öyle demişti bu kasılmaya bı iki güne dogurursun demislerdi 🤣
Betamom humeyraa_ ben hemüz onu kullanmayı hiç bilmiyorum. Arada klasık saga sola öne arkaya gitmeleri yapıyorum ama pekte bişi yapmıyorum. Hafif sancılarım var tırsıyorum erken dogurmaktan
humeyraa_ Betamom erken dönemde sancılar olunca erken doğumdan endişeleniyoruz, gelmeyince de niye gelmiyor diyoruz bu bebişlerin hiç ortası yok😁