ttubaa Bugün kontrole gittim 22mm 27den 22ye düşmüş yatışa devam senin kaç mm her hafta çağrıyo beni ve rahimde yanmam var bugüün ☹️
Lucky ttubaa hadi ya 😞 ben de her hafta gidiyorum canım normal ckıyor bu aralar. İğne vermedimi haka sadece fitilmi kullanıosun? Yanmayı sordnmu?
Alp-oyku123 ttubaa Kaçıncı haftandasın canım.rahimde yanma varsa idrar yılları olabilir bende de vardı gittim bakteri varmis ilaç yazdı.idrar yolu enfeksiyonuna da çok dikkat etmek gerekiyormus.
Gulay123 ttubaa benim de 24 haftada 26 mm di fitil kullandım 3,5 cm oldu 32 de 3 e düştü ama hep yatmadım hatta çalışıyorum korkma
ttubaa Gulay123 bende geçen hafta 27ydim fitil verdi yat dedi yattım bir hafta da 22olmuşum şuan kaç sizin bana hala yat dedi
Goncimikk ttubaa bizimde 24 mm olmuş bugün 17 haftalığız doktor acil hastaneye Yatisi mi istedi yatıyorum şuan hastanedeyim Rabbim yardımcımız olsun 😔
ttubaa Lucky yok iğne vermedi fitile devam dedi 36ya kadar yat dedi bu gidişle haftaya on olur dedi bende on olmaz heralde bu kadar hızlı düşemez dimi dedim düşebilir dedi yatmama rağmen neden düşüş sağlıyor anlamıyorum senn kaç mm
ttubaa GlZngin evet bir hafta boyunca yattım sadece tuvalete kalktım bi haftada 5mm düşmüş haftaya bidaha çağırdı nasıl bişey beni bekliyor anlamadım sizinki kaç hafta ve kaç mm
Lucky ttubaa canım doktorunla görüş iğne iste bir de onu dene nacizane tavsiyem . 3 ün üstnde bu aralar
Dimple23 ttubaa kaç haftalık hamilesiniz .... bende yatıyorum 29 mm en son benim iğne fitil kullanıyorum kontrolüme var daha
GlZngin ttubaa 30 hafta 30 mm ; ilaç + istirahat e rağmen düşmesi şaşırtıcı. Ayaklarınızı yukarı da tutun. Yemeği bile yatağa getirte bilir msnz? Birileri var mı yanınızda . 25 mm olmalı en az