Dimple23 önceden benim de çok geliyordu ama şimdi kendim kalkmadıktqn sonra lavaboya gitmiyorum ama önceden çok gelirken de hiç kasmadım geldikçe kalktm lavaboya çekinti etmedim canım sakınan göze çöp batıyor kesinlikle bak tecrübeyle sabit 🙋🏼♀️ Her fırsatta dinlen ama sürekli yatmam lazım diye de şartlama kendni doktorum yatalak hasta degilsin öyle görme kendni demişti . Hatta lavaboya kalkınca evde bir tur at öyle yat. Sürekli yattığı halde kısalmaya dvam eden birçok arkadaşımız da var burda . Elimizden geleni yapıcaz ve allaha emanet edicez. Çünkü sürekli şartlandıkça moralin iyice yerle bir oluyor o daha kötü etkiliyor emin ol 😘