Bende mavi paket molfix kullanıyorum 8 aydır stok bencede yapmayın hem bebek bi anda büyüyebiliyor elinizde kalmasın hemde alerji yapma ihtimali olabilir ama ben alt değiştirme bezi ıslak mendili herşeyini molfix den kullanıyorum sarı ıslak mendili var sleepy vs başka marka kullandığımda hemen kızarıklık oluyor poposunda ama molfixde hiç pişim problemi yaşamadım 2. Ye hamileyim stokladıklarımı diğer bebekte kullanıcam yine