Deletedmom0909 Deletedmom525 bi tek babaya mı msj gidiyor anneye daha cok gidiyor ne alaka şuan gerçekten saçmaladınız yine söylüyorum bence siz erkeksiniz
Deletedmom0909 Deletedmom525 insanların duyguları size niye abartı geliyo hanımefendi ben her msj geldiğinde eşim beni sakinleştiriyo dalga geçmeyin insanlarla yaaa
Reina Deletedmom0909 bi insanın postuna bu kadar saldırmak neyin kafası hakkaten. Benim bebeğim doğdu bana da bildirim geliyor ve evet bana görede saçma. Siz saçma bulamayabilirsiniz ama başkasınn fikrine saygı duymalısınız