Deletedmom0909 ben onunla ayni fikirdeyim yalniz. 🙂 burada sacmalayan kimse yok, farkli dusunen iki kesim var sadece. Bazisi sevimli buluyordur bazisi itici bulur. Ben onlari yazan kisinin bir yetiskin oldugunu bilerek istesem de sevimli bulamiyorum maalesef. Lutfen yerine yutten yazdigi gun bitti benim icin o mesajlarin sevimliligi 🙂🙂