Deletedmom0909 Deletedmom525 neye çüş yaa sen ne biçim konusuyosun benmle kalbinizdeki kötülükleri sağa sola saçmayın
Gulcag Deletedmom525 terbiyesiz sanane çüş konuşmalara bakar mısın sen evladını da böyle mi yetiştireceksin 😒
Daisyy İnsanlara bu kadar kolay kötüsünüz, kalpsizsiniz, duygusuzsunuz diyemezsiniz bence. Bazı insanlar daha duygusal, bazıları daha gerçekçidir. Ben mesela o mesajları okurken o yazıyı kocaman bi insanın yazdığı gerçeğini aklımdan çıkaramıyorum. Postu açan arkadaş da sanırım böyle, ona hak veren arkadaş da. Bir gün bebeğim doğup büyüdüğünde, ilk anne dediği an tüm bu mesajlardan daha güzel olacak çünkü gerçek olacak ve ben o zaman tüm duygusallığımı yaşayacağım, siz beni ve diğer arkadaşları duygusuz olarak yaftalasanız da biz sadece biraz daha gerçek şeylere duygulanıyoruz.
Istahsizanne Deletedmom113 sorunsal ne yaa. Sorun yaz işte deli oluyorum şu özenti başlıklara. Bildirim sorunu yaz, sorunsalı değil. TEMAM MI GÜSEL ANNEÇİM👼🤣
Krasivyy Deletedmom113 eğer hamileyseniz bu tarz mesajlar sevimli gelmeli ki bana öyle geliyor siz rahatsızsanız admine mail atabilirsiniz buraya post açmanıza gerek yoktu
Daisyy Deletedmom113 ağlayana da saygı duyacağız, onlar da bize saygı duymalı. Kalpsizsiniz kötüsünüz diyemez kimse böyle bi sebep yüzünden.
Krasivyy Deletedmom113 millete görüşüme saydı duy diyosun ama arkadaşın duygusallığıyla dalga geçmişsin seninde saygı duyman gerekmiyor mu