Melisa_12233 EsoMom_ yaa bebeğim inşallah vardır testlere ben çok güvenemiyorum onun için kendimde bile inanmadım kan verene kadar bence git bi kan ver sende
Gamz01 Melisa_12233 bana var gibi geliyor erken gebelikte silik çıkar bir de adet gibi ağrılar ara sıra oluyorsa tutunma ağrısı olabilir ben o şekilde anlamıştım
Gamz01 Melisa_12233 çok sevindim tebrik ederim Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Endişe etmeyin kasık ağrıları ara ara vurur korkulacak bişey değil bebek rahme tutunuyor ☺️
SuEr_Tu1512 Melisa_12233 Ne mutlu sanaaaa😍 Bende 38le öğrenmiştim çok şükür 7 haftalık olduk. Sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Melisa_12233 SuEr_Tu1512 hatırlıyorum senin hamileliğini öğrendiğin zamanı🥹 ya bir şey soracağım ben dünden önceki gün kan verdim işte 35.6 çıktı doktora girdim sonuç için evet hamilesin dedi folik asit başladı ama 2 hafta sonra gel dedi bana e benim değerime bakması gerekmiyor mu yükselicek mi falan diye neden o kadar geç çağırdı ki?
EsoMom_ SuEr_Tu1512 inşallah çok teşekkür ederim 35 le öğrendikten ne kadar sonra yükseldi ve keseyi gördün 🥰🥰🥰
SuEr_Tu1512 EsoMom_ 19 Şubat 38le öğrendim. 25 Şubat 647ye yükselmiş. 7 Mart kadın doğuma gittim, 5 haftalıktım keseyi gördüm. Bugünde kalp atışını duydum çok şükür 🤲🥰
SuEr_Tu1512 Melisa_12233 Bende kendim baktırdım birincisini acilde, diğerini sağlık ocağında. 5 haftalıkken keseyi görmek için gittim 2 hafta sonra gel dedi Banada🤷
Eylul1444 Resmen bu grup beni gaza getirdi 😂 bat tarihlerimiz aynı galiba ben ısrarla yarını bekliyorum regl günüm diye awoxta iki gündür net çizgi görüyorum ama konusmaları okuyunca git acilde hemen kan ver diyor içimden bir ses çok heyecanlı 😂