SuEr_Tu1512 EsoMom_ 19 Şubat 38le öğrendim. 25 Şubat 647ye yükselmiş. 7 Mart kadın doğuma gittim, 5 haftalıktım keseyi gördüm. Bugünde kalp atışını duydum çok şükür 🤲🥰
SuEr_Tu1512 Melisa_12233 Bende kendim baktırdım birincisini acilde, diğerini sağlık ocağında. 5 haftalıkken keseyi görmek için gittim 2 hafta sonra gel dedi Banada🤷
momof3 EsoMom_ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😍😍😍 İnşallah ben de böyle kopkoyu bir pozitif görürüm dua istiyorum sizden 🥹
Momcrn Melisa_12233 kuruma çizgisi böyle olmaz canım gebelik var büyük ihtimalle gebelik belirtilerindede rgl sancısı gibi ağrı oluyor ister günün geçmiş olsun ister geçmemiş olsun benim 3gün var ilk gebeliğimi öyle öğrendim
EsoMom_ momof3 kız ilk gördüğümde Salı günü yaptım silikti Bugün iki gün sonra yapmış oldum yarın da kan vericem 🥰🥰🥰🥰 ilk yaptığımda bu sekildi https://mutluresim.com/image/IMG-7783.1xyKwi
Nurellaaaaaaa1212 Melisa_12233 bu kuruma değil canım. Simdi tekrarla yine cıkar büyük ihtimal dikkatli bakmadın
EsoMom_ SuEr_Tu1512 benim bugün yaptığım bu Salı yaptığımda silikti 31.81 cıktı yarın kan vericem bakalım kaça çıkacak 🥰🥰🥰
momof3 EsoMom_ Ne güzel canım benim gittikçe netleşmesi çok iyi 😍 net görünüyor hadi bakalımm hayırlısıyla insallahhhh
EsoMom_ momof3 bakalım kan vericem yarın belli olur kimyasal geçirdim düşmesinden korkuyorum açıkçası 🥰🥰
Melisa_12233 EsoMom_ ben bugün tekrarladım kan verdim dünden önceki gün 35.6 çıkmıştı bugün 84.8 çıktı kızlar iyi mi yükselişi ay bugün kahverengi lekelenmem oldu çok korkuyorum