Melisa_12233 EsoMom_ gittim kızlar ultrasonla baktı daha çok erken sanırım bi kan alalım dedi kan verdim ama yarına kadar anca çıkar dediler oofff🥲🥲 nasıl dayanıcaaam
EsoMom_ Melisa_12233 bende catlamanın 10. Gunundeyim artımed olduğu için sevinemiyorum bile test yaptım pozitife çıktı elim kolum titriyo
SuEr_Tu1512 Melisa_12233 Ne mutlu sanaaaa😍 Bende 38le öğrenmiştim çok şükür 7 haftalık olduk. Sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Melisa_12233 EsoMom_ teşekkür ederim bebeğimm allah sanada isteyen herkesede nasip etsin inşallahh🙏❤️❤️❤️🥹
EsoMom_ Melisa_12233 https://mutluresim.com/image/IMG-7783.1xyKwi artımed olduğu için korkuyorum biraz
DuruDefne_mommy EsoMom_ awox yok mu canım elinde onunla yapsana kafanda soru işareti de kalmaz kuruma çizgisi de çıkarmaz
EsoMom_ DuruDefne_mommy yok malesef burda az önce yine yaptım yine çifti çıktı üst üste pozitif vermez ki kaset testler değişmiş önceki kaset yalancı pozitif yapıyor da bu modeli yaşancı pozitif çok yapmıyor eczaneyle konuşmuştum
EsoMom_ DuruDefne_mommy kimyasal geçirdim Eylül ayında eşim o yüzden bir hafta bekleyelim dedi bende bişey diyemedim