minismom bi yandanda şey diye düşünüyorum negatif olsa hiç bişey çıkmaz bence ayrıca evet bir kaç kişi 10 dakikadan sonra ciddiye almayın diyorlar bende öyle duymuştum ama burada bir çok kişinin postunu okudum 2 saat sonra çizgi görüpte hamile olduğunu öğrenen onun için bir kaç gün bekliycem sanırım adet olmazsam kan veririm test tekrarlycam ama o süre boyunca