mervebusra gecikme yaşamamıştım reglime 3,4 gün vardı işin açığı ama doktorum değerin kaç olduğu önemli değil iki günde bir en az yüzde 60 artması demişti iki gün sonra yine beta bakıldı 34 falan çıkmıştı ondan sonra tamam tekrar kan verme 5. Hafta gel demişti gittiğimde keseyi gördük 6. Hafta tekrar çağırdı benek ve kalp atışı görmüştük sonra sorunsuz ilerledi beta şu haftada illa bu değer olacak gibi birşey yok demişti bana bu gebeliğimde de geç döllenme oldu beta takibi yapmadı yine doktor