Nurpamuk bende 6+1dayım. keseyi 4 haftalıkken gördük 4 mm di, 5+5 te kese 9 mm di doktor gelişmemiş kesen sağlıksız bebek olabilir dedi. Yarın kontrolum var kalp atısını da duymadık henuz ama hiç kanamam olmadı. Sizin keseniz beş haftalıkken ne kadar dı. Bir de ilk öğrendiğimde ki yorgunluk uyku hali kasık ağrıları git gide azaldı midem hiç bulanmamıştı zaten. Cok korkuyorum 😞