Essenn Ozge1629 rabbim yardımcımız olsun temizliğe annem geliyor sağ olsun yardımcı oluyor bana yoksa evi falan görmüyor gözüm birazdan doktora gidicem bakalım kalp atışlarını duyabilecek miyiz ☺️
smls19 Kızlar merhaba bende bir kaç gün önce öğrendim 5 haftalığız 👼🏻 Sizin de kasık ağrılarınız oluyor mu ya
Esesanne smls19 hem de nasıl böyle regl agrısı gibi bi gelıyor bi gidiyor yerleşme agrısıymıs o normalmıs ole dedı doktor bana
melegiminannesi 6+1 im gectigim salı bebeğimizi gördük kalp atışını duyduk bu perşembe de tekrar muayenimiz var hic bi.sıkıntımız yok bebeğimizle alakalı heyecanla bekliyoruz dünyaya gelmesini😀❤👼
Yurmet Essenn bende 7 haftalık gebeyim mide bulantım var benim de hiç birşey yemek istemiyorum tiksinti geldi artık çubuk kraker den de 😞
Esesanne 6+4 teyiz bizde ıkı saat sonra kalp atıslarını duyacagız ıns mınıgımızın cok heyecanlıyız eşimle 🙈🙈
smls19 melegiminannesi maşallah canım ❤️🙏🏻 Bizde 5+2 de gideceğiz 2 gün sonra bakalım duyabilecek miyiz
Esm_Nzm Ben bugün tam 6 haftalık oldum ama doktorum 8 haftalık olunca duyacağız dedi ozaman çağırdı çok geç değilmi yAa 😔