Burcum91 Figennn bnmde oluo hele su siralar yanma oluo agzima kadar gelio midem bazende sabahlari kusuyorum bende sorma😏 ama bnde istiom tabi hemem kavusmak ogluma adepte olmak ona bakmayi ogrenmek filam
Figennn Burcum91 Herşey için yine şükürler olsun canım cok az kaldı Allah’ın izni ile. Bnde hap kullanıyom mide yanması için,bnmde oluyo
Burcum91 Figennn aynen sorunsuz bi sekilde geldik yolu yariladik nerdeyse canim sukur allaha ne kotu hamilelik.gecirenler var ben sukir ediyorum hep bi agrilarim.midem var iste olucak okdar.bende mide icin gaviscon verdo onu iciom.soda iciyorum
Enesim Figennn 33. Haftada erken doğum riskim vardı 37+6 olduk bu seferde oğluşumun gelesi yok hafta içi çatı muayenesi oldum fena değil dedi , normal doğum için zormu demek istedi anlamadım
Figennn Enesim Ben yurtdisindayim cati muaynesi olmuyoruz, bebek bas asadaga ise bu demek ki normal olucak🙄
Halvaci Esmerannee1080 bazen cihazlar yanlış gösterebiliyormus kafaniza takmayın açılma için hurma meryem ana otu merdiven inip çıkma squat felan öneriyorlar bunları yaptinizmi
Figennn Beriliko Oh masallah bebise geldi gelicektir artik canim😍 yanilmada ola biliyo canim eksik veya fazla da cika bilir😃 sagligi yerinde olsunda🧿
Figennn ElifAbr 😂 insan sabirisiz oluyo canim biliyosun bir an once gelsinler istiyoruz. Saglikla bekliyoruz artik kuzucuklarimizi🤲🏻
Figennn Sevdigim Oyle gorunuyo annesi, snra derler kizlar erken geliyo. Saglikla gelsinlerde bekliyoruz biz😍
Figennn Burcum91 Bnde soda her gun 1 tane tuketiyodun ama son ay mide hapini da kullanmaya basladigimda soda beni cok kotu yapiyo icemiyorum
Burcum91 Figennn ilac sana iyi geliosa zsten soda icmene gerek yok canim ay mide olayida cok kotu ya eksio yanio agzina gelio filan son aylwrda daha cok oluomus iste biz qibi
Figennn Esmerannee1080 Doktor onemli degil dediyse dusunme canin. Sancin varsa gelir artik yavrun saglikla insallah🤲🏻
Berencim Figennn evet ya bir kaç gündür oluyor 🙄 daha önce de olmuştu kardiyoloji kalp de sıkıştığı için olabilir dedi uzun zamandır olmamıştı yine başladı 🤷🏻♀️