Berencim Figennn evet ya bir kaç gündür oluyor 🙄 daha önce de olmuştu kardiyoloji kalp de sıkıştığı için olabilir dedi uzun zamandır olmamıştı yine başladı 🤷🏻♀️
Yorgungebe Figennn yaaa sen kaçıncı haftadaydın cnm beklemek çok kötü sanki çok hastayım gibi enerjim yok her yerim ağrıypr
Figennn Yorgungebe 37+3 ben canim😃 38 lerde gelse artik diyorum ama bende hic yalanci sanci da olmadi🤷🏻♀️ Hissediyorum kizim bekleticek 40 haftalara kdr😂
Figennn Yorgungebe Biraz daha sabir cAnim😊 kalmadi hayirlisinlan. Rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin🤲🏻