Figennn bizde 37 +4 olcaz sozde erken doğum riskimiz var dı ama gelen giden yok sancim çok nstdede cikiyor ama açıklık yok bekliyoruz ya ama bugun kontrole gittim 37 +3 olmama ragmen doktor dun 36 +2 yle uyumlu gördüm dedi kafam karisti yanilmalar olabilir onemli degil dedi