Berraaa18 Gyed aynı zamanlara denk geliyoruz kısmen, rabbim sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin inşallah😍
kbrvrl Zuhresule 37. Hafta da başla derim çünkü ondan sonra sı ne zman olur belli olmaz normal doğumda eğer sezeryansa da son zamana bırak bence de
Betl42 031965 bi kaç doğum yapmış arkadaşa sordum normal benimde oluyodu baskıdan dolayı dedi ama bilemedim
031965 Betl42 benim geçen günlerde bıçak saplanır gibi sancım oldu geçer diye gitmedim ama bu böyle devam ederse gidicem erkenden
Fbt Zuhresule 36-37 haftalarda Doğum iznine çıktıktan sonra hazırlicam heralde çantayı hafta sonu evin işlerine bile zor yetiyo zorlanmam inşallah 3 yaşında oğlum var onda ne zaman hazırlamıştım hiç hatırlamıyorum ama 41+1 de geldi
Emsear Berraaa18 amin hepimizin bebişleri inşallah. İkinci gebeliğim ilkide sezeryandı mecburi olarak yani.
tugbamehmetbaki Berraaa18 şafak 77 ins hazırlıklar yeni yeni başladım aslında liste yaptım alışverişide hafta ya başlayacağız
ysn_mnvvr Berraaa18 bizim de 79 kaldı Şafak oğlumuzu sabırsızlıkla bekliyoruz ☺️ Ufak tefek eksiklerimiz kaldı sadece ☺️