Tontisannecik 54 gün kaldı. Her şey tamam. Şuanda çamaşırları yıkadım odasının gelmesini bekliyorum. Yerleştirmesi kaldı. Kendime pijama ve iç çamaşır alacam bi o kaldı. Onları alınca hastane çantamı yapacam
Berraaa18 Nesmus Baya hızlısın canım😂 ben ilk çocuğum da bile o kadar erken bitirmemiştim herşeyini, yada bana mı erken geldi🙈🙂
Nesmus Berraaa18 hızlı başladım çünkü herkes son haftalar evden dışarı çıkmak istemiyorsun hareketlerin kısıtlanıyor dediler Bnde erken başladım
Nryseda Şafak 75 atarsa. İki prenses den sonra birde prens geliyor. Şuan 1 buçuk kilo. Sadece arabası ve beşiğini aldım. Daha kıyafet işine hiç girmedim
Maviyesil121212 Berraaa18 özelde yapmadılar da devlete daha erken gelsem daha erken yaparlardı belki devlet daha ilgili bazı konularda
Betl42 031965 bi kaç doğum yapmış arkadaşa sordum normal benimde oluyodu baskıdan dolayı dedi ama bilemedim
Oyaburak65 Berraaa18 bu postta olmayı çok isterdim hep bi kızım olsun Nisa’n da doğsun adını nisan koyayım diye ama oğlum oluyor Haziran’da
Ecem49 kızlar ben Sezeryan düşünüyorum şu an 31 haftalığız Mart’ın sonunda alırmı sizce Nisanı görür müyüm