Arkadaşlar Benimde kız kardeşimin bebeğini doktor 8haftası daha tam dolmadan 9 hafta gibi bildi erkek olduğunu şaka gibi 😱 okulda çalışma arkadaşımda 11haftalıkken erkek bebeği olacağını öğrendi ama bennnn 😬😂 ama ben hep büyük ihtimalle kız diye diye 20.haftamda net kız olduğunu öğrendim 🙈