Zeze03 Gzmmhmmd Sevda6767 erken ama cihaza göre değişiyormuş benm doktorum 10. Haftada erkek gibi dedi 11+3 de erkek gibi dedi 14 haftada erkek dedi geçen gittiğimizde artık kesin erkek dedi 😁 su an 18+2
Sevda6767 Zeze03 maşallah ne güzel erkenden ogrenmissiniz Allah sağlıkla kucağına almanı nasip etsin 🙏 benim doktor söylemez erkenden. Bekleyeceğim mecbur 13.hafta sonrasını 🙂
Zeze03 Sevda6767 sağolun biz ilk 10. Haftada sorduk varmı cinsiyet tahmininiz doktorlar biliyormuş ama söylemiyormuş dedik oda güldü baktı ve söyledi 😁 belki sizinde söyler
Gzmmhmmd Zeze03 canim benim yaa insallah 😊 saglikli olsunda onemli olan o 😊 sende bebegini hayrlisiyla kucagina alirsin insallah 😊 biseyler alsammi acaba ya o kadar hewesleniyorum ki eminde degilim ama 😊
Zeze03 Gzmmhmmd ben cinsiyeti öğrenir öğrenmez aldım canım içimde hep heves vardı kim karışacak sana git al bence hamile olduğumu öğrendiğimde de ilk hemen bişey ördüm sarı renkli ikiside giyer diye 😁
Gzmmhmmd Zeze03 aslinda benim bu ikinci bebegim ilkine battaniye basladim kuzucuklu boyle bebegimi kaybettim kalbi durdu 2.5aylikken😔 simdi korkuyorum birsey almaya yapmaya korku hewes kararsizlik hepsi bir arada 🙂
gulcins Beybisi haklısın canım Acıbadem Ankara’nın Doktoru sadece cinsiyet belirlemede iyiydi ama kız kardeşim riskli gebelik geçirdi başka hiçbirşeyden anlamadığı için benim doktoruma geçti 3.aydan itibaren