Bugün 11. Haftaya yeni girdim ve dr erkek olma olasılığının yüksek olduğunu söyled aslında emin gösterdi çünkü ama yine de açık kapı bıraktı bir erkek evladım var 7 yaşımda bir erkek daha geliyor sanırım gönlümüz kız olmasından yana diye mi bilmiyorum ama belirtilerim ilk oğlumdan cok başka oldupu için kız gibi gelmişti hep ama farklı reaksıyonlar aynı cinsiyeti getirebiliyormuş bu sebeple bunu yazdım elinayagı sağlıklı sıhhatlı olsun hayırlı evlet olsunda cinsiyetin önemi yok