Kahvesever12 Aaa cok sasirdim, dogum zamaniniz haftaniz itibariyle gelmis zaten sanciniz da cikmis ne acaip is yapmislar, sancilariniz duzensiz miydi o nedenle mi acilma bakmadilar acaba cok sasirdim. Sanki dogum baslarsa biz yapamayiz der gibi korkmuslar da bakmamislar gibi tovbe tovbe. Ben de ilk dogumumu medipol camlica’da yapmistim 38.haftada ayni sikayetle gece acile basvurdugumda 1-2 saat hastanede tutmus ve bakmislardi sonra yollamislardi daha dogum sancilari baslamamis acilma yok gidebilirsiniz diye. Siz yine de bugun kendi doktorunuza bu durumu yazin belki kontrole cagirir o bakar.