Kızlar yeri dar olduğu için sürekli hareket hissetmiyorum zaten ama bugün ne yiyim içsemde en ufak kıpırtı vermedi doktorlar hareket azlığında gelin diyor hemen bunun sebebi nedir bebeğime nolmus olabilir gitmem lazım mı? İlk gebeliğim yardımcı olursunuz sevinirim