Busetacir Kahvesever12 gitmeniz lazım bana doktorumun hep söylediği şey hareketlerde azalma falan olursa hemen gel nst çekilsin diye. Gecikme ne olur ne olmaz
Kahvesever12 Busetacir evet canım gittim nst çektiler 70-80 arasında sancı çıktı ama düzenli değildi geri gönderdiler cuma kontrolüm var 40 oluyoruz bakalım kolaylıkla kavuşalım hepimiz 💕
sultanlar Kahvesever12 anladım teşekkür ederim bende 39 hafta oldum bugün, ikinciyi bekliyorum. Rabbim yar ve yardımcımız olsun🤲🏻cumaya kadar gelen giden olmazsa bende cuma gideceğim kontrole
Kahvesever12 sultanlar ya aramız bir gün sadece 🥹 bende cuma için aldım kontrol randevusunu ama o zamana kadar gelen giden olmazsa tabiki, haftaya suni sanciyla başlatılacak o zaman Allah yardımcımız olsun kolaylıkla kavuşalım inşallah mınıklere 🌸
sultanlar Kahvesever12 Amin Aminn inşaAllah banada aynısını dedi önümüzdeki hafta 27/28 gibi suni ile başlatalım dedi ilk oğlum 40+5 kendi sancım ve devamı suni sancı ile doğdu.
Kahvesever12 sultanlar bakalım suniden de korkuyorum biraz , tezcanlıyım bide en geç 40 da gelir diye düşünüyordum 40 a ramak kaldı şimdi ne kanala girme var ne açılma nede düzenli sancı..
Asfur Kahvesever12 bende 12.haftadan beri pilatese gidiyorum. Bol bol yürüyüş egzersiz yapıyorum 39 oldu ne gelen var ne giden anlamadım gitti
sultanlar Kahvesever12 benimde ikinci olduğu için bende erken gelir suyu patlar vs diyordum çünkü çok hareketli bekliyoruz artık Rabbim kolaylıkla gelmelerini nasip etsin. Süreç geçici, bunu düşününce insan rahatlıyor ,sunide açılma çok hızlı oluyor.
Kahvesever12 Asfur gerçekten 40 dan sonrasına kalmasını istemiyordum kalıcak gibi. Ne açılma, ne kanala girme, ne nişan hiçbirsey yok. Ananas hurma vs yiyorum bende ama hiç faydası olmadı
Asfur Kahvesever12 ben şuna kanaat getirdim. Doğum ve ölüm saatimiz değişmez ya boşuna uğraşıyoruz hemen gelsin diye. Doğum kolay olsun diye açma germe yapıyorum yeterli diye düşünüyorum
Kahvesever12 sultanlar sizin acilmanız ne kadardı üstü suniyle tamamlandı açılma hiç olmazsa nasıl olur, 15-20 dkdır karnım toplanıyor kasılıyor belden ve kasıktan ağrı vuruyor. Yalancı sancı ama sanırım bilmiyorum da ne zaman nası olucak doğum böyle belirsiz beklemek stres yaptırıyor biraz
sultanlar Kahvesever12 sancım çok düzenliydi 5 dk da 1 dk lık sancım oluyordu ama hastaneye gittik 1cm açıklık var dediler.9 sene önce devlette olmuştu doğumum hemen suni takmadılar 6 saat kendi sancımı çektim 4cm oldu sonrasında suni takıldı kendi sancımdan bir farkı yoktu sadece sürekli nst takılı olduğu için yatmak zorunda kaldım ama 4 saat sonra açıklık tamamdı sonrasında doğum oldu. O zaman neden suni sancıyı geç taktılar bilmiyorum. Heralde kendiliğinden açılır diye. Sancım başlamadan önce çok yürümüştüm sonrasında nişan ve sancı başladı . Şimdi belim ağrıyor çok yürüyemiyom. İmkanınız varsa bol bol yürüyün
Kahvesever12 Asfur kesinlikle tanıdığım bir abla son aylarında çok rahatsızdı sadece yattı 38 de suyu geldi bi anda hastaneye gittiği anda doğum yaptı egzersiz değil yürüyüş bile yapmamıştı bebiş ne zaman gelmek isterse o zaman geliyor boşuna cabaliyoruz